Film się spodobał? ► Łapka w górę i subskrypcja! Współpraca / Cooperation ► povagowani@gmail.com Koszulki i inne oficjalne gadżety ► http://povagowani.pl/sklep Playlista: • Asi-C - Drop the bass • Rex banner - Goals • Ynke - Get out • Fassounds - Be yourself –––� .

Wasze komentarze:


A jednak! Silniki elektryczne przegrają ze spalinowymi? Paliwa syntetyczne będą nową ekologią!

- Zawsze zastanawiam się, jeżeli mówi się o szkodliwości produkcji baterii analizuję to że w czasie 10 lat każdy z nas wysysa z ziemi i wypuszcza w atmosferę ciepło i spaliny z około grubo poanad 7000 litrów paliwa. A bateria to pewnie ze 100 litrów pojemności.
- Ciekawe po co knuć na około skoro jest lpg
- Warto też zobaczyć na stronie: piece konwekcyjno-parowe lublin, można poczytać.
- Raczej marne szanse aby epaliwa kiedykolwiek zastapily paliwa kopalne z tej prostej przyczyny, ze ich produkcja zawsze bedzie wymagala duzej ilosci energii (elektrycznej) wiec ich cena musialaby byc duzo wyzsza, niz bylibysmy chetni za nia zaplacic. Poki co mamy paliwa kopalne, ktorych predko nie zabraknie, a to dlatego, ze ciagle znajdowane sa nowe zloza, a takze dlatego, ze w miare rozwoju technologii wydobywczej, po latach powraca sie do zloz wczesniej zamknietych wlasnie z powodu braku posiadania oplacalnej technologii do ich eksploatacji w tamtym czasie.
- Pitu pitu
- Prawda nie zawsze stoi po środku a raczej prawie nigdy
- Samochody elektryczne są jak świetlówki. Produkt przejściowy którego nikt już nie pamięta.
- alkohol jest najczystszym paliwem, 90% można lać do benzyniaka
- Licząc prawie 300 letnia historie silników to zasada działania nie zmieniła się zbytnio (tłok, cylinder i coś co będzie go poruszać) czyli paliwo, które ewoluwołało począwszy od pary, nafty do benzyny, ropy, gazu i patrząc na to raczej w e paliwach jest przyszłość, ponieważ jak widać silnik został ten sam tylko sposób jego napędzania się zmienił
- To dalej ta sama technologia i problem z jej awaryjnością, będziemy stać w miejscu
- Teraz wiemy czemu w Polsce są kopalnie przejmowane przez obcy kapitał. Węgiel równa się wodór.
- A słyszałeś o silnikach wodorowych ?
- Lubię chłopa do bo dobrze gada ale ta tapeta to czasem nie mogę bez obrazy
- Chodzi o cena
- 12:10 Oby nie było wtedy za późno
- Podejrzewam, że jeśli to przejdzie, to będzie funkcjonowała tylko produkcja paliw do celów wyścigowych czy dużych pojazdów, jak tiry czy może także samoloty, a samochody osobowe zostaną całkowicie zelektryfikowane.
- E- paliwa to się nie opłaca
- Prawda prawie nigdy nie stoi po środku.
- Elektryki padną, wyprze je mimo wszystko wodór. Ale fajną dałeś informację z tym e-paliwem. Może to być alternatywa.
A tak przy okazji... co z LPG???
- Na podobnej zasadzie trzeba ogarnąć kwestię paliwa lotniczego. Słyszałem o technologii produkcji syntetycznej kerozyny w reaktorze słonecznym, która dodatkowo wykorzystuje dwutlenek węgla. Wprawdzie takie paliwo nie jest zeroemisyjnej, ale nie jest też kopalne, no i wytworzenie wiąże się z pobieraniem CO2. Oczywiście aktualnie są to projekty badawcze, ale mam nadzieję, że niedługo także samoloty i statki staną się bardziej neutralne dla klimatu. Osobnym problemem jest znalezienie sposobu na zebranie jak największej ilości już wyemitowanego dwutlenku węgla i oczyszczenie oceanów z plastiku. W kwestii plastiku także istnieje bioplastik, który jest w stanie rozłożyć się w ciągu kilku lat
- Powiedz cos o silniku kanonierka, ktory pali 0.5 l bezyny na 100km, przy osiagach 100KM